• head_banner_01

Breve analisi di u statutu di sviluppu di u tessulu di cammisa tradiziunale

Cum'è un tipu di vestitu prufessiunale, a cammisa hè un simbulu di modestia è precisione.In i primi tempi, i cammisi eranu vistuti in mantellu in forma di biancheria intima, soprattuttu in biancu, è a pulizia di u collu è a manica era a basa principale per ghjudicà u so status sociale.

E caratteristiche di i tessuti di cammisa tradiziunali sò principarmenti riflessi in i so vantaghji cumplementarii in u rendiment, cum'è a cumminazzioni di fibri chimichi è fibri naturali, fibre di cellulosa è fibre di proteina, è l'appiecazione di novi fibri migliurati in tessuti di camicie tradiziunali.Dui caratteristiche sfarente di a fibra per cumplementari l'altri, in a megliu forma per compie a cumminazzioni di fibre, ponu formate vantaghji cumplementarii di u tela di cammisa.

U mischju è l'intrecciamentu di u cuttuni cù fibri sintetici cum'è u poliester è l'acrilicu, è a mistura di u poliester cù fibri cum'è a lana è a viscosa pò pruduce vantaghji cumplementari di diverse caratteristiche.

Per esempiu, u poliester pò migliurà a prestazione resistente à arrughe è croccante di u tela di cuttuni puri, è a fibra di cuttuni pò migliurà a prestazione di assorbimentu di l'umidità è u rendiment anti-pilling di u tissu.

Fibra acrilica è fibra di cuttuni mischiati o intrecciati, a fibra acrilica pò migliurà u calore di u tessulu di cuttuni puri, dà e caratteristiche molli.

Fibre naturali cum'è u cuttuni, u lino, a sita è a lana sò intrecciate per mezu di diverse cumminazzioni è proporzioni di mistura, per dà u ghjocu à e caratteristiche di ogni fibra è cumplementarii i vantaghji di l'altri di diversi materiali.

Cum'è u cuttuni / seta intrecciata ammoniaca liquida finitura high-grade shirt tissue, dopu un trattamentu speciale di ammonia liquidu, in più di avè a sensazione di seta, lustro, drape, ma hà ancu una bona resistenza à a rughe di cuttuni è una solidità di culore eccellente, culore luminoso di tela, sensazione. morbidu, cunfortu di portà, hè unu di i primi scelta di tela di camicia d'alta qualità.

Trà a fibra di cellulosa naturali è a fibra di cellulosa regenerata pò ancu formate una forma di cumminazione ottima, cum'è a fibra di cuttuni èTencelTM hè cumminatu, i dui caratteri eccellenti cum'è a pelle stretta respirabile si cumplementanu, solu bisognu di aghjunghje una piccula quantità diTencel TM in cuttuni pò cambià u lustre di tela, manicu, drape caratterizazioni di pircizzioni, cusì à scuntrà i bisogni di differente udienza cunsumadore.


Tempu di post: 24-ghjugnu-2022